Wii plus!

Ik had me voorgenomen dat wanneer ik zou stoppen met roken ik meteen iets meer zou gaan bewegen. Dat heb ik me voorgenomen omdat je stofafwisseling anders wordt als je niet meer rookt.

Ik doe mijn best om niet meer te eten, maar er zijn van die dagen (net als toen ik rookte) dat ik vanalles naar binnen schuif.
Dat is op dit moment mijn excuus om toch even lekker te snoepen, denk aan rumbonen, Turks Fruit, pindarotsjes, paaseieren, banaan, tiramisu, brood, Pandan-cake en dat was het wel zo'n beetje. Is  wel genoeg nu ik het zo zie.

Ik heb nu dus ook de nwe WII met Yoga en Pilates.
Hoe het werkt\ is?
Geen idee, heb het nog niet geprobeerd.
Morgen ga ik het doen heb ik de afgelopen 3 dagen gezegd.
Vandaag zeg ik plechtig tegen mezelf, MORGEN ga ik het echt doen.
Heb net mijn man mijn plannetje toevertrouwd en hij keek me aan met zo'n blik van 'Ik ben benieuwd.....'
Nu moet ik het wel doen.
Ik hoor hem morgen zeggen en heb je het nog gedaan.

Ik moet er niet aan denken dat ik dan Neeeeee zeg... (niet dat hij me uitlacht ofzo, maar dan is het weer iets waar ik nee op zeg, snappen jullie het?

Dus morgen ochtend (ik ben vaak als eerste wakker) doe ik iets makkelijks aan en ga ik WIIen in de woonkamer.

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP