Vakantie voorbij en alles normaal, althans....

Na een druk weekend vind ik het vaak toch wel fijn als alles weer een normaal ritme heeft.
Alleen vanochtend ging het toch een beetje mis.
De wekker vertelde me al een aantal x dat ik echt moest opstaan.
Mijn lichaam vertelde me echter dat die nog lang geen zin had.
Ben ik eindelijk uit bed, komt zoon naar me toe; "Mam, ik heb hoofdpijn en voel me niet lekker".
Vervolgens komt mijn man het bed uit, hoestend en proestend (Hij is al vanaf woensdag ziek) en meldt dat hij toch nog niet helemaal lekker is.
Hij gaat douchen en onder het douchen hebben we het even over zoon, die is ondertussen in ons bed gaan liggen. We besluiten hem thuis te houden, omdat hij zich gister ook nog niet helemaal lekker voelde en man besluit toch ook nog even thuis te blijven, hij is ook nog niet 100%.

Ondertussen staat dochterlief ein-de-lijk naast haar bed en begint zich aan te kleden. Voordat zijn beneden is ben ik al weg en op mijn werk is genoeg te doen.

Ik ben blij dat er nog genoeg eten is van gister, dat scheelt.
Vanmiddag moet ik ook nog als een speer naar het Stadhuis om een uitreksel te halen voor het inschrijven van dochter. Ze gaat naar de middelbare school.
Ja, ze wordt ook groot, gaat de wereld verder ontdekken op een andere school, met gelukkig wel een vriendinnetje van haar huidige klas.
Ik ben benieuwd hoe zij het vindt. Zoon rolt overal door heen, eng of niet eng, bekenden of geen bekenden..

Tja weer dat loslaten he.

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP