Medium

Elke zondagavond zit ik klaar voor de buis om Medium te kijken. Helaas blijken het nu herhalingen te zijn en wat nog erger is het begint pas om 23:30.
Ik vind het een leuke serie omdat het allemaal zo mysterieus is, zo vaag, maar voor haar (en de kijker) weer heel duidelijk. Zo keek ik ook eerst naar Ghostwisperer alleen vond ik het op den duur niet meer zo leuk, ik vind Jennifer Love-Hewitt te zijig. Dan d'rbij vind mijn man het ook helemaal niet leuk dus dat komt voor hem goed uit.

Maar goed, gister moest ik hier naar het Stadhuis en daarnaast is de Bibliotheek. Ik was wat aan het rondneuzen en tot mijn verbazing zag ik daar een boek van... Allison DuBois..
Ik dacht eerst dat ze van de serie een boek hadden geschreven, maar niets is minder waar.

Allison DuBois blijkt een reallife persoon te zijn, haar man heet ook Joe en goh dat is in de serie ook zo. Ze heeft 3 dochters, net als in de serie....
Ik wist helemaal niet dat het een echt persoon was, ik dacht dat het allemaal fictie was.

Nou ja, ik denk dat de verhalen in de serie fictie zijn, maar dat zij dus echt is maakt dat ik de serie met andere ogen bekijk.
Ik heb het boek meegenomen om te lezen (ben er nog niet in begonnen) en ben erg benieuwd. Volgens mij staan in dit boek verhalen van mensen die ze heeft geholpen middels een seance.

Ik sta er toch van te kijken, een serie die ik al jaren kijk blijkt gebaseerd te zijn op waarheden.
Bizar eigenlijk.

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP