Ik; Ik voel me misselijk Dochter; een baby in je buik




Vandaag was ik in de keuken bezig met het avond eten. Mijn man was net thuis en we gingen het eten opscheppen.
Ik; Niet te veel want ik ben een beetje misselijk en ik heb last van mijn buik.

Dochter kijkt meteen op van waar ze ook maar mee bezig was en zegt; "Misschien zit er wel een baby in je buik.

Ik; "Nee, dat kan niet"

Zij; "Waarom niet?"

Ik; "Gewoon daarom niet" (waardeloos antwoordt natuurlijk maar ik kon even niets verzinnen en bedenk ineens een nieuw antwoordt.. ) Ik zeg "Dan hebben we 3 kinderen die ruzie maken.

"Nee hoor" zegt ze eigenwijs "dan maken we geen ruzie meer, dan zijn we een stuk aardiger voor elkaar" en gaat gewoon door met "Het kan toch?"

Ik; "Ja, het kan maar het gebeurd niet".

Zij; "Hoezo niet dan???

Man en ik in koor " We gaan eten".

Later zaten we op de bank en ik bedacht me net dat het onderwerp (gelukkig) niet meer naar voren was gekomen.
Dochter zit gezellig naast me en we kijken tv, opeens draait ze zich richting mee, maar nee ik heb het fout....
Ze legt haar hand op mijn en fluisterd; "Dag, lieve baby".

*Zucht*

(Wel lief hoor dat ze het allebei willen, maar jee ik vind het wel goed zo en gelukkig is man het helemaal met me eens)

Sjaantje  – (24 maart 2010 om 10:32)  

Wel heel schattig ook van je dochter ;-)Ik zei ook altijd tegen de jongens dat we er niet nog een baby kregen, en toen kregen we toch nog dochterlief. Ik kan met goed fatsoen niet meer zeggen dat er echt geen baby meer komt want dan krijg ik terug dat ik dat vaker heb gezegd ;-) En ze willen zo graag....maar ik vind het nu ook echt wel mooi geweest :-)

sillie  – (26 maart 2010 om 13:54)  

:-) ik heb een oudste van 15 en een beepje van 8 mndjes ( en dan nog 2 ertussenin) Het is wel beregezellig hoor.

DharSon  – (26 maart 2010 om 15:12)  

Aan de ene kant lijkt me het ook wel leuk, aan de andere kant heb ik zoiets van 'het hoeft niet meer'.
(Maar mocht ik zwanger worden, dan is die gewoon welkom hoor (maar dat gebeurd niet meer.......)) :)-

Ik kan me ook steeds niet voorstellen dat de kids het nog zo leuk lijkt.
Maar ja, die zien, volgens mij, alleen de leuke dingen..

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP