Ik heb 10 en meer leuke gevatte postings in mijn hoofd, maar inplaats van schrijven

Ben ik op verschillende blogs aan het kijken, op mijn hyves, de krant, half een boek aan het lezen en ga zo maar door. Of ik heb het gewoon te druk, dat ik geen tijd heb om te schrijven!

De kinderen zijn bezig, man is weg of met de kinderen bezig (die hebben mij soms niet nodig).
Ik ga achter de pc, met de intentie een leuk post te maken.
Ik log in, klik op 'Nieuw bericht', kan nog geen titel verzinnen, dus ga door naar de eerste zin en dan..... niets! Helemaal niets komt in mijn hoofd op en mijn vingers weigeren ook elke beweging.

Wat is dat schrijversblok?! Nee toch, want ik ben niet een echte schrijver. Wat het wel is weet ik niet, maar ik vind het zooo vervelend!
Hoe kan het toch dat ik de hele dag door van alles in mijn hoofd heb en puntje bij paaltje.. niets!

Terwijl ik genoeg heb om over te schrijven op mijn blog.
Ik heb het op de raarste momenten.
Als ik onder de douche sta, schiet me iets leuks te binnen en in mijn hoofd ben ik het helemaal aan het schrijven. Leuke anekdotes, uitgebeelde situatie's alles zit er in.
Ik droog me af en denk er nog aan om het op te schrijven, maar vervolgens komt het er niet van.

Of als ik op de fiets ben van huis naar werk (of vise versa) dan schiet ook vanalles me te binnen.
Ik baal daar altijd erg van, maar ik raak nog niet in de stress ofzo.
Gelukkig is het nog niet zo erg.

Ik heb overigens een notitieboekje waar ik weleens een paar zinnetjes in zeg, maar ja op de fiets en onder de douche gaat het zo moeilijk.

Hebben jullie daar wel eens last van?



Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP