Ik kan de toekomst voorspellen!

Jawel, als moeder zijn kan ik dat af en toe.

Gisteravond toen onze dochter naar bed ging voelde ik al hoe het de volgende ochtend zou gaan.

Als ik naar haar toe zou gaan, zou ze me met een zielig gezichtje aankijken en vertellen dat ze hoofdpijn en wel erg veel buikpijn heeft.
Toen ze naar bed ging begon het ineens, hoofd- en buikpijn heeft ze, de hele dag nergens last van! Ze heeft gewoon kunnen leren, op de laptop afleveringen van Spangas gezien, goed gegeten dus je merkt niets aan de hand.

En inderdaad!
Vanochtend sta ik bij haar bed en ze kijkt me zielig aan en meld met een klein stemmetje dat ze erg hoofdpijn heeft. Ik zeg dat ze toch naar school moet en prompt komt daar de buikpijn bij.

Ik vertel nog een keer dat ze toch naar school moet, dat ze altijd even kan kijken hoe het gaat.

Verbazingwekkend hoe dat steeds gaat.

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP