Bruidsjurken!!!

Vandaag ga ik met mijn zus mee, ze gaat bruidsjurken passen! Ze heeft een afspraak gemaakt in Breda dus daar gaan we naar toe. Het is een winkel met alleen maar Pronovias jurken. Ik ben eind 19 december 2008 getrouwd en had een jurk van Pronovias genaamd Obelix. Jawel het model is hier links te zien, toen ik die voor het eerst zag was ik verliefd. Hahahaha klinkt raar verliefd op een jurk, maar dat hoor je vaak bij die bruidjes (heb ik me laten vertellen).




Maar goed, morgen gaat mijn zus passen! Helemaal leuk, het heeft altijd wel wat, passen voor DE grote dag. 
Ik ben benieuwd wat ze tegen komt er is zoveel moois van dat modehuis. Elie Saab zit daar ook bij en die heeft een jurk die ik ook heel mooi vind. Helaas ben ik niet nog nooit tegen gekomen in een winkel. Niet dat ik het zou kopen hoor, nou ja......  wie weet op een dag.


Nu eerst mijn zus en wie weet, over een aantal jaren en we een loterij hebben en we er verAmerikaansd zijn... en we zeggen tegen elkaar, zullen we het nog een keer doen.....
Wie weet vind ik de jurk dan nog leuk genoeg, laat ik die maken en dan gaan we lekker met z'n 2en weg. :)




Simones Kitchen  – (9 februari 2010 om 23:40)  

Nou die jurk van jou was toch ook helemaal niks mis mee!! Ik vind hem prachtig!

DharSon  – (11 februari 2010 om 10:16)  

Ja ik had die gezien en wist dat die het moest worden. Hahahaha en een sleep...! boy o boy die was eigenlijk bestwel lang... :)

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP