Goed begin..?! Not!

Onze zoon heeft eens in de zoveel tijd last van een hele droge hoest.
Gisteravond ging hij naar bed, maar het lukte hem niet om in slaap te komen. Hij ging om 21:00 naar boven en na een uur hoorde ik hem naar de badkamer lopen, vervolgens ging hij weer naar bed.
Na een half uur hetzelfde ritueel en een uur later weer.
'Mam' hoor ik boven aan de trap, 'Ik kan niet slapen..'
Ik loop naar hem toe geeft hem een Paracetamol en zeg dat hij het nog maar even moet proberen.
Een uur later slaapt hij nog niet, loopt weer naar de badkamer en weer terug.
Wij gaan ook naar bed en we liggen nog niet goed en wel of zoonlief komt "Ik kan echt uche, uche niet slapen".
We geven hem wat water en sturen hem weer naar bed.

Midden in de nacht wordt ik wakker, ik heb het verschrikkelijk warm.
Verrek, denk ik, ik lig bijna uit bed.
Ik draai me om en zie mijn man liggen en daarnaast ligt mijn zoon!
Ja geen wonder dat ik wakker wordt.
Vervolgens lig ik nog een uur wakker, want ik heb zelf iets raars.
Ik had een nieuwe spijkerbroek aangedaan en ik kreeg een jeuk daarvan.
Allemaal rode vlekjes en jeuken dat het doet, maar ja ik wil niet krabben en dan gaat het weer gloeien.

Maar goed, ik kon dus niet slapen, het was 03:00, toen 03:30, vervolgens werd het 04:00.
Ik had het warm, alles jeukte (het was natuurlijk hoofdzakelijk mijn benen, maar voor mijn gevoel was het heel mijn lichaam) en het enige wat ik wilde was slapen.

Ik ben toen maar uit bed gestapt en bij mijn dochter in bed gekropen (heeft 2 persoonsbed) en hehe eindelijk viel ik in slaap.

Ja ik ben een btje moe nu!

Simones Kitchen  – (6 januari 2010 om 08:34)  

Oei, dat klinkt niet goed... Ik weet hoe dat voelt om niet goed te slapen want -rare vergelijking misschien - wij hebben een demente kat die het nodig vind om soms de hele nacht te lopen krijsen (is ook nog doof dus hoort zichzelf niet) Waarschijnlijk reageer je allergisch op de verf in je spijkerbroek. Ik heb dat ook wel eens gehad. Bijzonder irritant!

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP