'Gewone' leven is begonnen.


Gister was het de laatste dag van de vakantie. Na eerst rustig aan gedaan te hebben zijn we even naar de stad geweest en boy o boy wat heb ik veel gekocht.
 Laarzen, een rok en 3 truitjes, dochter heeft een vest en jas gekregen en zoonlief een t-shirt en een riem. Alleen mijn man zag niets, maar ja dat komt dan wel weer een andere keer.
Thuis gekomen ging ik koken (andijviestampot), de kinderen de boom aftuigen samen met hun vader en opruimen.
Tegen 18:00 deed niets in huis meer denken aan het feit dat kerst en oud&nieuw pas geleden was. De lichtjes waren weg, de kerstman, kerstsokken alles was weg. Het is altijd meteen een stuk leger en ik moet daar toch even aan wennen.
We hadden het plan om de kinderen op tijd naar bed te sturen, maar dat ging even anders.
We waren net klaar met eten toen de bel ging, vrienden van ons kwamen gezellig even langs. Hun dochter en die van ons gingen weer lekker zingen, jawel Barbie hebben we weer een keer of 10 gehoord.
Daarna kwam het voorstel om te blackjacken.... en dan is het toch wel weer gezellig.
Een tequila hier een schrobbelaartje daar en voordat we het wisten had de 1 veel gewonnen en de ander veel verloren, maar niet onbelangrijk het was ineens kwart over tien. Veel, veel te laat natuurlijk
Aiai, zij gingen weg en ons kinderen meteen douchen en naar bed.
Mijn zwager, die ook was gekomen, bleef nog even kletsen en het was al een uur of 12 toen hij vertrok.
Vandaag ging de wekker toch ongestoord om 06:00 voor mij, 06:45 voor onze zoon, 07:00 voor onze dochter en mijn man.
Ik was ook te laat er uit gegaan, maar zat toch om 07:30 op mijn werk.

We hebben afgesproken dat de kinderen vandaag echt op tijd naar bed gaan, maar ja dan komt er een mailtje m.b.t. de voetbal. Om 18:00 trainen en om 20:00 is er een overleg over het team.

Het gewone leventje tja, het is weer haasten, plannen en vooruit koken.

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP