Wandelende agenda

Ik snap het niet, in de keuken hebben we een agenda. Heb ik speciaal gemaakt (in Excel) voor ons als gezin, bovenin onze namen en nog een kolom met gezin. Links naar beneden de datum en alles kan dus mooi opgeschreven worden.

Alles wordt ook mooi opgeschreven, daar hoef ik me geen zorgen om te maken. Het probleem is echter dat er niet op gekeken wordt. Nee, wanneer men iets wilt weten gaat er altijd een telefoontje naar mama.

Vanochtend ook weer belt mijn man op, hij is een formulier aan het invullen voor onze zoon i.v.m. eerder weggaan omdat hij naar de oogarts moet. Wie wordt geraadpleegt over de tijd, juist een belletje naar mams, terwijl het gewoon in de keuken hangt.

Misschien vinden ze de kalender niet leuk genoeg en moet het nog opgevrolijkt worden ofzo, paar leuke foto's wat plaatjes enzo.

Of misschien moet ik nog even vertellen dat er een kalender in de keuken hangt met alle afspraken erop...


Zo ziet de kalender eruit en is het te saai?

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP