Snelle hap en meer

Aangezien ik full-time werk schiet het uitgebreid eten klaarmaken er vaak bij in. Iets wat ik toch erg jammer vind omdat het leuk vind om te koken, te bakken, recepten uitproberen kortom in de keuken te staan.
Vandaag was het ook weer zo ver, na om 5 uur thuis gekomen te zijn dacht ik even rustig te kunnen zitten, maar helaas gaat dat dus niet lukken.

Meteen vlees (braadworst) uit de vriezer gehaald en daarna bedenken wat we gaan eten. Tja waar is het lekker mee, met aardappels en groent. Dus snel weer aardappels geschild, op het vuur gedaan, nadat het vlees was ontdooid dat in een andere pan.

Ja hoor, dochter komt thuis en ECHT nog geen 2 minuten binnen of er is al ruzie. Om de meeste rare (simpele) dingen. Ongelofelijk, rust zit er niet meer in.

Maar goed ik verder met koken en dan begint het mam geroep. Pfff vermoeiend hoor, even politieagente gespeeld (ik dacht dat het minder zou worden als ze wat ouder werden, maar het wordt alleen maar erger). Ze van elkaar weggehaald en weer de keuken in.

Gelukkig is het niet altijd zo, maar het scheelt niet veel.

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP