Kinderkleding

Vinden jullie het ook moeilijk om kinderkleding te vinden via internet, of ben ik de enige? Ik zoek niet meer in de baby-, dreumes-, peutermaten, nee het moet al een stuk groter zijn. Ik vind dat nogal tegen vallen, tuurlijk bestaat H&M en dat soort winkels, maar er moet toch meer zijn.

Ik ging zoeken en vond er wel een paar, deze bevoorbeeld, het lijkt wel op een chocoladewinkel (wat ik eigenlijk ook eerst dacht), maar ze verkopen daar ook grotere maten kinderkleding.

Ook kwam ik een andere tegen waar ze dat ook hebben, het heeft dus toch zin om eens goed op internet te kijken. Hier hebben ze ook voor tieners kleding, het is even zoeken, maar dit is toch echt erg LEUK!!!

Verder kwam ik ook nog wel andere sites tegen, maar toch allemaal net te klein, hebben jullie misschien nog leuke sites voor mij?

Unknown  – (18 september 2009 om 14:44)  

Kijk eens hier.
Leuke kleding en ruime keuze tot maat 152!

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP