Vakantie

Pff zeg ik ben de dagen en uren aan het aftellen, nog precies 8 dagen en 1 uur werken en ik heb 4 weken vakantie!! Het mocht tijd worden zeg, samen met man en kinderen ben ik me al aan het verheugen op 4 weken vrij en onze reis naar Italie.


Inderdaad we gaan naar Italie op een camping en die camping is weer in de buurt van Rome. Op de camping is genoeg te doen voor de kinderen en mijn man en ik willen dolgraag naar Rome. Dat wordt dus 1 dag camping, 1 dag Rome.

We hebben een dakkoffer, dvd - portable (vond ik eerst onzin, maar ja nu toch overslag), navigatiesysteem en zijn er wat dat betreft helemaal klaar voor. De route gaan we ook nog wel uit stippelen, want ik wil wel precies weten waar we naar toe rijden. Ook gaan we nog even kijken wat er allemaal in de buurt te doen is, want hele dagen op de camping is het niet helemaal voor ons.



Zo waren we een paar jaar geleden in Frankrijk en kwam mijn man op het idee om te survivalen, ik weet nog wel dat de kinderen en ik hem met vragende ogen aan keken. Wat bleek het heet survivalen (althans zo noemde hij dat), maar het is tokkelen, van de ene boom naar de andere boom, over een touw lopen (het ene touw was strak en het andere heel slap) en over zielige plankjes lopen. Laat me erbij vermelden dat die boven 15 meter hoog waren en wij ongeveer 10 meter boven de grond al die capriolen moesten uit halen. Natuurlijk zaten we vast (verzekerd zoals dat zo mooi heet), maar af en toe moest ik toch even slikken, want het was best een beetje eng.



We zullen in Italie niet gaan survivalen, maar we gaan wel even kijken wat er in de buurt is en ik denk dat het nu van winkel tot winkel gaan is. Want we hebben al gezien waar de outlet is.

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP