Slagharen met de familie

Ken je dat? Je moet op tijd ergens zijn, maar je moet thuis ook nog zoveel doen en het belangrijkste, de kinderen opjutten. Ze willen zo ontzettend graag met neefjes, nichtjes, ooms en weet ik veel wie gezellig een dagje weg, maar op tijd zijn ho maar.

Eindelijk voor half 10 zitten we in de auto, veel te laat natuurlijk, want om half 11 moesten we in Slagharen zijn. Onderweg bleek dat we niet de enige onderweg naar een bestemming waren, want het was druk, vaak moest er bovenop de rem gestaan worden of stonden we volkomen stil. Ein-de-lijk na 2 uur (ja je leest het goed, TWEE) rijden komen we aan en kunnen we ons bij de rest voegen.

Onze kinderen zijn gelukkig al op een leeftijd dat je niet perse meehoeft een attractie in, ik kan nu zelf kiezen of ik ergens in wil of niet. Laat ik heel eerlijk zijn, ik hoef niet perse ergens in en mijn man ook niet. Dus het was voor ons gewoon lekker meelopen met de kinderen, zitten (in de zon) bij de attracties en lekker kletsen met iedereen. Heerlijk toch?! Al het gehaast van die ochtend viel van onze schouders en het was gewoon, simpelweg genieten. Iedereen had wel eten en drinken meegenomen, dus we kwamen niet om van dorst en honger. En wanneer we geen trek meer hadden in alles wat in de tassen te vinden was, werd er gewoon een patatje of frikandel gekocht. De kinderen zijn overal in geweest en volgens mij in sommige attracties zelfs meerdere keren. Dochter en nichtjes hebben hun bikini aangedaan om lekker te genieten van het water daar. Dus tja wat willen ze nog meer.

Op de terug weg, besloten we dat het er niet meer in zat om eten te koken, ik bedoel maar, het was half negen toen we in de buurt van onze woonplaats kwamen. Even gebeld naar ons lievelings eettentje en eten gehaald, later gingen de kinderen nog buiten spelen en verrek ze wilde nog met hun oom mee ook nog! Tuurlijk is goed zeiden wij, tjonge zeg ook nog eens geen kinderen, morgen relax wakker worden.

Ja het was een mooie, zonnige, relax dag!

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP