Photosjoppen niet altijd goed...


Goed, we weten allemaal dat er in alle tijdschriften gespeeld wordt met photosjop, maar dat het je het zo ver laat komen.


Nee, dat had ik niet verwacht. Bij veel mensen zie je ook wel verschil, soms heeft het gezicht net een iets andere kleur dan de hals.
Bij andere zie je dat de benen erg mooi en glad eruit zien, dat je je begint af te vragen waarom jouw benen niet zo zijn.

Bij deze foto is de heup smaller dan de boven been. Ik moest hier wel erg om lachen hoor, sta je met een zwoele blik op de cover van een blad en dan heb je dit!

Anoniem –   – (14 november 2010 om 21:46)  

Maandagmorgenfotoshop....

Makkie  – (31 maart 2011 om 18:31)  

Kan er bij mij ook even twintig kilo af gefotoshopt worden? Permanent graag!

Anne  – (4 september 2011 om 22:53)  

ik heb een stap voor stap gezien hoe de foto's van hilary clinton gefotoshopt werden in haar presidentschaprace.
een wereld van verschil:))

Anoniem –   – (19 maart 2012 om 21:51)  

Echt lelijk hoor dit. Ik snap best het nut van een beetje mooier maken. Ergens wel goed dat ze soms een beetje overdrijven, dan snappen beinvloedbare meisjes zeker weten dat het nep is!

Erika  – (28 maart 2012 om 22:24)  

Tja, dan sta ik toch maar liever af en toe met mn "ik heb drie kids gebaard" buikje en "ik kan zo lekker koken en dan moet ik het ook opeten figuurtje" op de foto hoor! :)

merel  – (24 juni 2013 om 21:45)  

ik sta liever op een foto zoals ik ben

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP