Tja

Ik wist natuurlijk dat het er niet in zat.

Die dikke vette bankrekening.
De hele avond heb ik ingelogd om te kijken of de Sint me heeft gehoord.
Maar helaas,
Helaas.
Hij heeft niet eens een klein bedragje gestoord.

Het bedrag was nog hetzelfde als in de ochtend.
Wel genoeg maar toch te weinig.
Ach de hoop op zich
Dat was wel geinig.
Het blijkt leuk 
die hele meuk.

Een chocoladeletter is bij de schoen
Ondanks dat we er helemaal niets aan doen.
De kinderen hebben het nog niet gevonden
Ze dachten dat wij het zouden verslonden

Tot de volgende keer allemaal
Ik hoop dat jullie genoten hebben van de avond
en dat iedereen het leuk vond!

Welterusten.


Chantal  – (6 december 2011 om 08:14)  

en nu lekker op naar kerstmis

Unknown  – (6 december 2011 om 10:26)  

weer een illusie minder! maar niet getreurd, er komen nog feestjes aan! ;-)

DharSon  – (6 december 2011 om 10:32)  

@Chantal, ja lekker naar kerst nu!
@Hilde, pffff gelukkig maar.

HansDeZwans  – (6 december 2011 om 12:19)  

'Hij heeft niet eens een klein bedragje gestoord.' mag ik daar uit afleiden dat je niet braaf zijt geweest?

DharSon  – (6 december 2011 om 12:54)  

@Hans, hahahaha neu kan me dat heeeleemaal niet voorstellen...... :)

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP