Goed nieuws

Afgelopen vrijdag ben ik met mijn moeder gaan kijken voor een andere woning. Ze stonden niet op de eerste plaats, maar op de tweede. De woning is precies wat ze wilde en......... nummer 1 had afgebeld!!!

Ze hebben de woning!!
Dus inplaats van het huidige huis opknappen, gaat er verhuisd worden naar een andere woning!! Joehoe!!!!

Gister de sleutel gehaald en er kan begonnen worden.
Man en zijn broer gaan vanavond al wat verven, mam en ik hebben al novylon uitgezocht voor de woonkamer er we hopen dat het deze donderdag gelegd kan worden.
Wanneer dat niet kan dan gaan we het zelf doen.

Dit is zoooo heerlijk!!!
Dit weekend hopen we over te kunnen. Nou ja iig al de grote spullen.
Waarom zo snel?
Zodat paps weer naar huis kan.
Het wordt tijd dat die 2 weer samen op de bank kunnen zitten en verder kunnen met hun leven en dagelijkse dingen.

Sjaantje  – (1 november 2011 om 12:06)  

Wat fijn !! Veel succes en sterkte met de verhuisperikelen!

Sanneke  – (1 november 2011 om 16:34)  

Fijn! Blijven ze nu toch bij jullie in de buurt en niet 200 km verder?

Terrebel  – (1 november 2011 om 19:19)  

Heerlijk nieuws, zeg! Heel veel plezier met de verhuizing en zo. En dat paps en mams maar weer snel gezellig naast elkaar op de bank kunnen hangen...:-)

Chantal  – (2 november 2011 om 10:58)  

Zo, dat is allemaal wel snel

Anoniem –   – (4 november 2011 om 20:43)  

Ik ken de achtergrond niet, maar uit je log valt heel veel op te maken. Ik lees een heleboel "gelukkig" in deze log. Ik ben heel blij voor jullie!
*knuf*

Unknown  – (7 november 2011 om 08:25)  

wat fijn voor jouw ouders, eindelijk terug een eigen stek!!! ;-)

Anoniem –   – (7 november 2011 om 10:57)  

Wat een heerlijk nieuws! Hopelijk is alles goed gelukt met de verhuis!

DharSon  – (8 november 2011 om 19:33)  

@Sanneke ze wonen 3 straten verder dan waar ze eerst woonden!! Dus lekker dichtbij!

Bedankt allemaal voor het meeleven.

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP