Huh, is het weekend nu al voorbij!!!

Ik heb het idee dat ik vrijdagavond door een wormgat ben gesprongen en maandagochtend er uit gekomen ben.
Wat gaan sommige weekenden toch snel en vooral wanneer je denkt dat je het lekker rustig denkt te hebben en er achter komt dat het toch wel druk wordt\ is.



Laten we even terug gaan naar vrijdagmiddag.
Heerlijk dachten Man en ik nog, de kinderen zijn de hele dag weg (die waren met neven en nichten naar Walibi). Ze zouden pas in de avond thuis komen, dus wij konden lekker rustig eten, aanrommelen en bankhangen zonder dat we onze stem hoefde te verheffen enzo. Gewoon echt rustig was het (en wat kan een mens daar van genieten).

De rust was weg toen de kinderen binnen kwamen! Maar goed dat terzijde want dat heeft elk huis, vermoed ik. Tegen half 12 (ja in de avond) ging de telefoon, andere nicht aan de lijn of ze konden slapen (haar broertje en zij). 'Natuurlijk' zegt Man. Maar weten jullie nog dat ik wel eens vertelde dat ons huis soms net een Jan Steen huis is..... Dat was het dat moment... een beetje...
Dus half 12 zijn Man en ik nog gaan stofzuigen, dweilen, badkamer aan kant, bedden opmaken en al soort dingen meer.
Tegen 00:55 kwamen ze, Sinyo en Nona waren nog wakker want die wilden wel even wachten op de slapers, daarna nog thee drinkene en tegen 02:15 lag iedereen in bed.

Zaterdag was het gelukkig niet zo druk, in de ochtend al begonnen met koken dan kon ik tenminste van het weer genieten. Man en ik genoten van het weer en konden zelfs een paar minuten in de hangmat hangen. Er komt natuurlijk een moment dat het grut allemaal wakker wordt en dan is het weg rust. Ach, ze zijn wat ouder dus ik hoef niet meer zo heel veel te doen, maar toch ben ik dan wel bezig met verschillende dingen.

In de avond stond de afspraak om te gaan bowlen. Leuk is dat altijd, kinderen die gillen, gek doen, praten. O maar dat doe ik als volwassene ook eigenlijk. Gewoon heerlijk gillen, de muziek staat toch aan,  en iedereen gilt, dus waarom ik niet.

Hoe ik het deed met het bowelen? 'Daar hoeven we het niet over te hebben toch?'.

Zondagmiddag was een nichtje 14 jaar geworden.
Hup, naar een verjaardag toe. Gelukkig in de middag, we kregen een heerlijk lunch voor geschoteld, daarna naar paps en mams, toen naar huis en uitpuffen. Maar heb gister niet echt kunnen uitslapen en ging zaterdag natuurlijk veeeellll te laat naar bed.

Nu, is het alWEER maandag.
Pffff, ik ga vanavond weer even uitpuffen hoor.

Fijne dag.

Sanneke  – (22 augustus 2011 om 14:34)  

Niet zo gek. De tijd vliegt toch al, laat staan op die manier. Jij hebt doordeweekse dagen nodig om bij te komen!

Gerreke  – (22 augustus 2011 om 14:48)  

Hahhaha en dat zo laat op de avond nog! Nou wel lekker heb je ook weer alles aan kant!
HG
Gerreke

Terrebel  – (22 augustus 2011 om 16:17)  

Waat!? Is het weekend weer voorbij? Even goed uitrusten dan maar voordat het volgende weekend begint...

Mireille  – (22 augustus 2011 om 17:01)  

Klinkt druk maar wel heel gezellig allemaal!
En weet je over 4 dagen is het alweer weekend,
voor je t weet is de week ook weer voorbij gevlogen.
:))

Mrs. T.  – (22 augustus 2011 om 19:17)  

Time flies when you're having fun. ;-)

DharSon  – (22 augustus 2011 om 19:20)  

Ja hahahaha ik heb het aankomende weekend nodig om bij te komen!!!!

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP