We gaan beginnen, met de zolder en veranda.

Vorige week heb ik een Cheesecake gemaakt, ik vind dat heerlijk, maar (misschien raden jullie het al) de rest van mijn gezin niet...
Ze hebben allemaal een stuk geprobeerd, maar nee ze vinden het maar niets. Dus er ligt nog een halve taart in de koelkast (en ik vrees dat ik die ook niet op kan). Had al een paar keer wat meegenomen naar mijn werk, dus wie weet doe ik dat maar weer.
Vanavond zal ik het recept, met foto hier plaatsen.

Van het weekend visite gehad en naar verjaardag toegegaan, gister de zolder opgeruimd en voor dat je het weet zit je weer uitgeput op de bank.
We hebben afgesproken dat we dit jaar niet op vakantie gaan, we willen nl. al een tijdje een veranda bouwen maar het lukt of financieel niet of qua tijd niet.
Dus dit jaar komt de veranda aan de beurt en ook de zolder gaan we onder handen nemen. Gister zijn we al met de zolder begonnen.
De zolder moet behangen worden (de nok is ruim 3.5 meter, dus eerst een lange trap aanschaffen), geverfd en we willen muurtjes plaatsen.
We gaan er nl. ons domein van maken hahahahahaha, dus eigenlijk geluidsdicht maken. Nee hoor gewoon de wasmachine en droger achter een deur, de ketel achter een muur en allemaal van dat soort dingen.
Het wordt wat, de plannen zijn groot en laten we hopen dat het allemaal dit jaar gebeurd. De veranda wil ik het liefst voor mei klaar hebben. In mei hebben we 2 verjaardagen in huis en dan vind ik het toch wel leuk als de veranda af is.

Simones Kitchen  – (18 januari 2010 om 15:19)  

Een veranda...ooo, ik droom al jaren van een mooie veranda! Niet dat ons huis daar ook maar enigszins geschikt voor is, maar ik vind het gewoon zo leuk... Succes met alle verbouwingsplannen!

DharSon  – (19 januari 2010 om 10:10)  

Tja ik droom van zo'n veranda die je altijd in Amerika ziet, maar helaas pindakaas wij hebben daar het huis niet voor.
We hebben een rijtjeshuis van 2006 een kleine tuin en toch gaan we het doen :) ik ben benieuwd als het af is.
Het lijkt me heerlijk om daar te zitten!

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP