We zijn even met vakantie


Tot over  2 weken ofzo..

HaakKamer7  – (1 juli 2011 om 23:14)  

Een hele fijne vakantie en we lezen over enkele weken waarschijnlijk wel op je blog hoe het is geweest. Veel plezier!

Zoet en Zo  – (2 juli 2011 om 10:27)  

Fijne vakantie & lekker bijtanken!

Mrs. T.  – (2 juli 2011 om 16:43)  

Maak mooie herinneringen.

Anoniem –   – (3 juli 2011 om 19:13)  

Een fijne vakantie toegewenst! Geniet ervan!

Lammert Bos  – (4 juli 2011 om 09:01)  

Ik kwam toevallig op je blog en ik kan er niets aan doen maar ik vind het interessant en leuk dus als je het niet erg vindt ga ik je blog regelmatig bezoeken :).

Groet,
Lammert (Bos)

Running Rapunzel  – (4 juli 2011 om 22:19)  

Fijne vakantie! Als je dit leest dus met terugwerkende kracht....


De foto van het logje hieronder is het einde...nostalgie indeed!

kom veilig en uitgerust terug!

Anoniem –   – (5 juli 2011 om 14:06)  

Fijne vakantie geniet er van!
Groetjes Cristien.

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP