Dan wordt het tch nog een leuke maandag....

Het jong komt net naar me toe erin zegt "sorry mama van vanochtend!"

Is het toch een schatje!
Hij glimlacht nu de hele tijd en maakt grapjes!

Gelukkig maar!

Published with Blogger-droid v1.6.5

Gerreke  – (7 februari 2011 om 20:12)  

Kijk dat vind ik nou knap. Dat hij naar je toe komt en toch even laat weten dat hij eehhhh niet helemaal goed zat!

Ik heb natuurlijk het vorige bericht ook even moeten lezen, voordat ik dit stukje begreep!

Kids ... hahaha

Simones Kitchen  – (8 februari 2011 om 07:33)  

Ik ook inderdaad even door naar het eerdere stukje (ben een beetje achter met lezen) en toch ook fijn dat hij niet te beroerd is om zijn excuus aan te bieden! ;)

Vlijtig Liesje  – (11 februari 2011 om 16:23)  

Wat lief zeg! En goed dat hij zijn ongelijk kan bekennen.

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP