Gaan of niet gaan...

De telefoon gaat.
Wij zitten The Voice Of Holland te kijken.
(Nona niet die is op een schoolfeest)
Het is half elf.
Niemand loopt naar de telefoon, maar we denken allemaal wie belt er nu.
Ik kijk de 2 mannen aan, maar ze maken geen aanstalte om op te staan.
Ik offer me maar op en ga naar de telefoon, die maar een arm lengte van me vandaan is.
'Hallo' zeg ik en luister aandachtig.
Het is mijn schoonzus.
Na eerst gezellig gekeuveld te hebben komt de reden waarom ze belt.
Morgen gaat ze naar schoonmoeder met dochter.
Of we zin hebben om gezellig samen te gaan ontbijten.
'Waar?' vraag ik, 'Want Sinyo moet voetballen'.
'O' zegt ze.
'Hoe laat moet hij gaan?' vraagt ze.
(In plaats dat ze zegt waar..)
'10:15' zeg ik snel (overigens vroeg he...)
'O' zegt ze dan redden we het niet.
'Waar' vraag ik nog een keer.
'Bij de Ikea' zegt ze.


(Nou misschien redden we dat toch wel want hij hoeft pas om 11:30 te spelen.. Wij houden wel van zo ontbijten)

Gaan we of gaan we niet...?
We zullen het morgen ochtend zien.

Claudia Leertouwer  – (22 januari 2011 om 10:38)  

Heb ik ook wel eens gedaan. Een ontbijt voor Euro 1,- maar een kar ter waarde van Euro?

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP