Even tijd......

Achter me klinkt muziek, Man en kinderen zijn naar de bios (New Kids... niets voor mij), eten staat te pruttelen, tijdschriften wachten, ik heb een broodje naast me en even rust.
Ik moet ze namelijk zometeen halen, is wat minder maar ok.

De boom en alles wat met kerst te maken heeft is weg, vanavond brengen we het naar boven op hun plek.
We hebben weer ruimte en niet herrinnert ons er meer aan dat het kerst is geweest of dat het nieuwe jaar begonnen is. O wacht, de kalender staat op januarie dat geeft het dus wel even aan.

Op het moment heb ik verder weinig inspiratie, mijn tijdschriften roepen me (vooral de Delicous!!!) om hun te lezen. Ja ik heb wat met kooktijdschriften en kookboeken. Ik heb er, denk ik, rond de 50 en ik wil nog meer. Ik heb allemaal verschillende en heel veel oude, die koop ik dan bij de kringloop of een 2e hands winkel.
Heerlijk om er doorheen te bladeren, sommige zijn in oud-Nederlands, zo leuk!

Ja, ik kook er ook wel eens uit maar eigenlijk te weinig, daarom ben ik begonnen ze weer door te bladeren en er vanalles uit te halen. Bij sommige recepten begin ik al te watertanden bij het lezen!

Ik ga nu snel beginnen en o boy ik krijg weer trek.

Fijne dag nog iedereen en eet smakelijk :)

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP