Rust in de tent

Gister was het zover.
Na een maand eerst in het ziekenhuis geleden te hebben en vervolgens in een verzorgingstehuis op krachten te zijn gekomen, is mijn vader ein-de-lijk thuis.
Gisteravond zijn we daar gaan eten, we hebben gewoon eten gehaald, en wat is dat fijn om die man weer in zijn eigen huis te zien, op zijn eigen vertrouwde stoel te zien zitten.
Mijn moeder is druk om er voor te zorgen dat alles makkelijk voor mijn vader is.
Heerlijk, wat kan ik genieten wat zulke momenten.

De kinderen vinden het ook weer fijn dat opa terug is en gaan lekker met hem kroelen, niet te lang want dat kan hij niet. Na het eten en even gezeten te hebben gaan we naar huis, paps is ook best moe dan kan hij genieten van de rust om hem heen.

Ze hebben genoeg eten en drinken in huis, dus de aankomende paar dagen hoef ik nog geen boodschappen te doen.

Heerlijk om 's avonds de deur niet uit te hoeven, maar het aller fijnst is natuurlijk dat mijn vader weer thuis is, dat hij in zijn vertrouwde omgevind is, dat hij weer hele zinnen kan zeggen zonder uitgeput te zijn, dat hij weer kan lachen zonder zo veel te hoeven hoesten.

Ja, heerlijk dat alles toch goed is gekomen.

Fijne dag allemaal!

Maaike  – (14 december 2010 om 09:01)  

Heerlijk voor je! Even op adem komen nu...

Sjaantje  – (14 december 2010 om 13:09)  

Fijn dat je vader weer thuis is!!

Saralien  – (14 december 2010 om 13:25)  

Mooi dat hij weer thuis is. En rust, da is belangrijk ja.. ook voor jullie!

Unknown  – (14 december 2010 om 13:32)  

gelukkig. geniet van elkaar!

Sylvia  – (14 december 2010 om 18:21)  

Kijk eens aan, wat een goeie berichten! Geweldig :)

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP