Bijna is het zover

Het oude jaar sijpelt weg en het nieuwe jaar staat voor de deur.
Ik ben niet iemand van de goede voornemens, ik vind het onzin om dat allemaal met een nieuw jaar te doen omdat het namelijk altijd gedaan kan worden.
Daarom hier geen goede voornemens, wel doorzetten waar we mee zijn begonnen,
zoals samen eten (zolang het nog kan want voetbal komt er weer aan) het is gezelliger. De tv gaat uit en de ene keer kletsen we lang en de andere keer niet.
We hebben ons voorgenomen om wel qua eten verandering in te brengen (dit is een voornemen die elke week weer naar voren komt maar wie weet lukt het een keer).
De verandering is niet zoveel hoor, 2x in de week vlees eten, 2x in de week vis en 3x veel groenten.
Voor de rest ach, het komt gewoon zoals het komt.
Teveel nadenken over wat we beter en anders kunnen doen in het nieuwe jaar zorgt er nog niet voor dat het nieuwe jaar beter en anders wordt. Het zijn namelijk de daden die het hem doen en vaak gaat dat bij mij de mist in. De woorden zeg ik dan maar niet meer ik hou me aan de daden en die zijn van mij!


Vannacht is het wel een feit dat het nieuwe jaar er is en laten we die maar omarmen want het is wel zo dat we het mogen meemaken.

Fijne jaarwisseling!

Sjaantje  – (31 december 2010 om 13:59)  

Jullie ook een hele fijne jaarwisseling en ik wens jullie heel veel geluk voor het nieuwe jaar!

Sylvia  – (31 december 2010 om 15:20)  

Idem dito! Alle goed voor 2011!

Running Rapunzel  – (1 januari 2011 om 09:25)  

Aan deze kant ook geen goede voornemens. Ik wens je een schitterend 2011!

Alle liefs,
Rap

Mevrouw Williams  – (2 januari 2011 om 14:38)  

Een heel goed 2011 gewenst!
En goede voornemens ..ach zei een psychologe ze geven alleen maar weer teleurstellingen als je het niet haalt!
Dus een goed voornemen geen voornemens ;-)

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP