Misschien moet ik toch vaker er iets aan doen....

Gisteravond
Man is niet thuis.
Ik ben aan het opruimen en schoonmaken.
Nona is boven in haar kamer.

Sinyo komt binnen en zegt; 'Is papa al thuis..??'

Ik; 'Nee, hoezo'.

Hij (op de meest droge toon) ; 'Omdat er wordt opgeruimd en schoongemaakt'.


(Ik was heel, heeeeeellll erg verbaasd en verder zeg ik er niets over...)

sillie  – (5 november 2010 om 10:17)  

:-) wellicht is het een talent van je man... ennne moet niet iedereen vooral doen waar hij goed in is ??;-)

Sjaantje  – (5 november 2010 om 11:33)  

Hahaha van je kinderen moet je het hebben ;-)

Saralien  – (5 november 2010 om 12:13)  

Arghh.... lekker eerlijk!

Maar eh.. geef hem zelf even fijn de gelegenheid om op te ruimen en te soppen!

De Repel  – (7 november 2010 om 12:24)  

hahahahahaha En bedankt he, kinderen en hun opmerkingen!

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP