Weer een weekendje weg!

Vandaag vertrekken we en zondag komen we terug.
Nu niet met de hele familie, nee met nog een ander gezin.
In een trekkershut, dus het is erg klein. Gelukkig wel allebei de gezinnen in een apart hutje anders is het helemaal zo krap.

De hele week duimen we al dat het morgen mooi weer wordt, maar weeronline maakt me de ene keer erg blij en de andere keer erg verdrietig. We zullen het wel zien.

Vanavond gaan we in die kleine hutjes gourmetten, dan hoeft niemand te koken en kunnen we gewoon beginnen. Morgenochtend voor 10 uur zijn we bij de Hema om te ontbijten zodat iedereen meteen vroeg wakker is en we meteen kunnen bespreken wat we gaan doen.

Ik heb er zin in en ik hoop dat de regen nog even op zich laat wachten.

O enne van het weekend even weer een hartig woordje met zoonlief spreken.
Hij kwam gister naar zijn pa en zei; 'Ik moet stage lopen'
Pa 'Wanneer?'
Zoon 'In oktober................'

en ik? Ik weet van niets, het enige wat ik weet is dat oktober al heel snel voor de deur staat.....

*zucht*

Prettig weekend allemaal!

Saralien  – (24 september 2010 om 13:14)  

Dat klinkt erg leuk, dat met die hutjes en gourmetten enzo...

Sjaantje  – (24 september 2010 om 13:53)  

Gezellig!! Een heel fijn en droog weekend toegewenst!!

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP