Puber gevoelens bij een 40jariger!

Gister had ik een date! Een date met mijn eigen Man. Het was jaren geleden dat we voor het laatst samen weg waren geweest dus het moest maar weer gebeuren. Voordat we weggingen ging het natuurlijk zoals gewoonlijk chaotisch.

Woensdagavond had Man soep gemaakt voor de donderdag, dan hoefde we niet te koken en konden we rustig doen, omdat het eten voor de kids al klaar was. FOUT! Echt ik weet niet hoe vaak ik tegen man heb gezegd 'Niet de deksel op een pan soep doen, wanneer het nog moet afkoelen. Dan wordt het zuur'. En wat had hij gedaan? Juist! Dus we kwamen thuis, ik ruik aan de soep 'zuur'.

Ik sprong (toch een klein beetje mopperend) meteen op de fiets en spurte naar de supermarkt om nieuwe soep te halen en Man ging maar weer aardappels schillen. Toen ik thuis kwam meteen alles in de pan gemikt. Met z'n 2en gingen we nog snel opruimen en met de stofzuiger door de woonkamer en keuken gesjeesd, stom he dat je dat nog doet. Maar ja er komt iemand oppassen en dan wil je het toch netjes hebben.

Goed, eindelijk waren we klaar en was ik eerst aan het twijfelen of ik zou gaan douchen... na al dat gehaast wist ik het zeker. Hup naar boven gerend, onder de douche gesprongen en toen kwam het...... kleding....
Wat moet ik aan! Nona erbij geroepen, heerlijk een dochter voor dit soort dingen. Rok aan, rok uit, blouse aan, blouse uit, broek aan, broek uit en ga zo maar door. 1 ding wist ik zeker, een maand terug had ik nieuwe schoenen gekocht en die moest en zou ik aan doen, maar ik had er niets bij!
Nona, kwam op een gegeven moment met wat aan, maar toen ik het aan had voelde ik me helemaal een puber. Snel uitgetrokken en ein-de-lijk na 3 (ja DRIE) kwartier, wist ik wat ik aan ging doen. Zwart rokje, zwart hempje, witte blouse erover heen en mijn zwarte laarzen, ja ik weet erg zwart. Ik kwam er steed meer achter dat ik maar snel weer moet sjoppen voor wat leukere (date) kleding.
Hehe eindelijk ik was klaar.

Man was ondertussen (natuurlijk allang) ook klaar. Daarna ongeduldig wachten op de 'oppas'. Aha daar is hij en toen gingen we eindelijk op weg.

We gingen eten bij ShabuShabu, onbeperkt sushi en Japans eten. Het eten was heerlijk, maar na een uur en een kwartier wilden we weg. Wat een kippehok zeg, dit was niet wat we voor ogen hadden. Het leek wel of het geluid van alle kanten weerkaatste. Nee we zijn niet naar huis gegaan, maar lekker nog een terrasje gepakt  en nog een tijd gekletst. Daarna naar huis.

Ondanks dat het chaotisch begon, ik niet wist wat ik aan moest doen, het een kippehok was in het restaurant waar we gingen eten, was het heerlijk.

Vooral die puber gevoelens, die vlinders, die kriebels na 16 jaar is het er nog steeds. Over 2 maanden heb ik weer een date.

Heb jij ook nog die kriebels?

(ps; Die andere? Die man van mij? Die had ook de hele dag kriebels, voelde zich zenuwachtig net als onze eerste date)

Sjaantje  – (10 september 2010 om 10:55)  

Leuk zeg!! En heel spannend dus ;-)

Saralien  – (10 september 2010 om 13:17)  

Haha, wat leuk. Net een eerste date...

En die tip van de deksel en de soep, thnks! Die kende ik nog niet!

Mrs. T.  – (11 september 2010 om 00:43)  

Heerlijk even met z'n tweetjes! Leuk dat jullie zo zenuwachtig waren allebei. ;-)

De Repel  – (11 september 2010 om 22:12)  

Ik las: een date met mijn man en toen heb ik uit jaloezie de rest niet gelezen. En ik maak geen geintje. 18september gaan mijn man en ik voor het eerst sinds tig jaar uit eten en ik beloof dat ik daarna deze log ga lezen!

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP