Wat zullen we doen?

Met die vraag was het begonnen en we hadden  donderdagavond besloten naar Burger Zoo toe te gaan. Het was 10 jaar geleden dat we daar voor het laatst waren en de kinderen hadden ook wel zin.
Meteen mijn zus gebeld (die woont daar 10 minuten vandaan) en die had ook wel zin.

Dus gisterochtend vroeg opgestaan en daarnaar toe gegaan.

Kijken bij de pinguins
<>
Sinyo met zijn neefje


Eten!!

Aandachtig kijken...
Nieuw vogelsoort (=man met rugtas in de Bush)
Broer en zus (en daarachter zie je een klein btje neefje)

In de Bush

Stoeien




 


en er was nog veel meer te zien!

Vlak voordat we naar huis gingen begon het te onweren en te regenen, maar daarna...

begon de zon weer stilletjes te schijnen

De Repel  – (14 augustus 2010 om 14:56)  

Precies wat Huize Steen zegt: wat een heerlijk dagje! Leuke foto's ook van de broer en zus, leuk als ze goed met elkaar om gaan, fijn.

Adriaantje  – (14 augustus 2010 om 17:45)  

Leuk hè, dagje dierentuin, ik krijg er ook weer zin in. Vroeger hadden we een abonnement...

Saralien  – (14 augustus 2010 om 21:46)  

Nou, leuk dagje dus! En leuk om jullie ook eens te zien op foto's!

Vlijtig Liesje  – (17 augustus 2010 om 13:21)  

Mooi is het daar! Dank voor de foto's. Net alsof ik er ook ben geweest.

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP