Mam, mag ik...

Het is best leuk dat Nona nu ook op de middelbare school zit. Ik hoef niet meer tot half 9 te wachten voordat ze weggaat. Haar vriendinnetjes staan nu om half 8 voor de deur (waarom snap ik ook niet want ze hoeft er pas om 08:15 te zijn en het is 20 minuten fietsen....) dus ik kan ook vroeg weg.

In de middag zijn broer en zus samen thuis en dat gaat ook goed, maar ze belt best regelmatig;

Mam, mag ik een bamisoep maken (uit zo'n zakje)
Ik zeg nee en we hangen op.

Binnen een paar minuten

Mam, mag ik dan een Cup a soup
Nou vooruit dan maar

Mam, mag de tv aan
Ja, dat is goed (ik had al eerder gezegd dat ze het mag doen)

Mam, mag ik naar buiten,
Wanneer ze straf heeft wil ze nog discuseren ook.... Euh ikke niet dus
meldt fijn dat ik ophang.

Mam, mag ik dit,
Mam, mag ik dat,

Het lijkt wel 2 jaar geleden toen belde Sinyo ook om de haverklap.

Ja, erg leuk die middelbare school, maar  nu nog iets minder bellen....

Roelien  – (31 augustus 2010 om 17:55)  

Tadaaaaa: hier ook!
Mag ik chips?
Mag ik iets lekkers?
Mag ik popcorn bakken?

Saralien  – (31 augustus 2010 om 20:15)  

Waarom zijn die middelbare scholen dan ook zo gruwelijk vroeg klaar?!?

Sjaantje  – (31 augustus 2010 om 20:42)  

Hihihi heel herkenbaar :-) Mam mag ik op de wii, mam hij doet vervelend, etc etc

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP