Bijna voorbij de vakantie...

Het laatste weekend voordat we weer moeten werken is aangebroken.
We hebben allebei niet zo heel veel zin om te werken (het blijft lekker om zo je dagen te vullen...).
De kinderen hoeven pas dinsdag hun rooster te halen en daarna gaat Nona vanaf woensdag op kennismakingskamp! Jawel is ze weer weg..

De afgelopen week zijn we in zijn kamer bezig geweest. Er stond eerst een hoogslaper van de Ikea in, maar die hebben we van de week verkocht en toen was het zo'n troep plus zijn kamer was helemaal leeg...
Die dus maar aangepakt.
Hij wilde een grijze muur, gelukkig maar want hij had eerst een rode muur en grijs dekt dan goed.
Zijn oude kleuterbed bij mijn ouders opgehaald (stond al 10 jaar bij hun in de kelder) die had de kleuren geel\ blauw\ groen die wilde hij nu zwart.
Gister en eerstgister geverfd en het is nu helemaal droog!

Vandaag wilde we eerst naar het Grevelingen meer gaan om te snorkelen. Het weer brengt echter roet in het eten want het is minder warm dan gister en het is veel te bewolkt om het water in te gaan, brrrr.

Dus zometeen gaan we maar verder met zijn kamer, het kan nu ein-de-lijk ingericht worden.

Helaas ben ik helemaal vergeten foto's te maken.

O enne de film Toy Story 3 heeft ervoor gezorgd dat hij (bijna) al zijn speelgoed wil houden .... :(.
Dat houden is niet zo'n probleem, maar hij wil het niet in zijn kamer.....
Die zolder is al zoooooo vol!

Fijne dag.

Anoniem –   – (21 augustus 2010 om 14:32)  

Stoer, grijs met zwart!

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP