Bezig bij... die man van mij....

Als eerste allemaal bedankt voor de felicitaties.

Manlief is sinds hij op is gestaan al bezig.
Plankjes geverfd, tuin aangeveegd, nu onkruid aan het weghalen en hij is ook de ramen aan de buiten kant aan het zemen.

Ik zit een beetje (erg) te mutsen.
Ik wilde een gordijn afmaken (staat al jaren op de planning) maar op de een of andere manier kom ik steeds wat leukers tegen.
Ik dacht ik ga wat op mijn blog schrijven, maar ben net al een uur bezig mijn hyves aan het wijzigen, bij iedereen even lezen, foto's erop zetten en eraf halen en ga zo maar door.
Tussendoor even het bad laten vollopen voor Nona en haar nichtje.

Aaaahhh zo lief, ik had net mijn moeder aan de lijn en die zeg 'Je moet wel oppassen hoor met Nona, want het is zo'n mooi en leuk meisje en nu is ze al 13'. Schattig toch, oma bezorgd om haar kleindochter.
Maar goed, Nona en nichtje zitten nu in bad, muziek aan het kletsen en genieten.
Ik ben benieuwd hoe de badkamer er zometeen uitziet.

Sinyo zit even op de Xbox de deurbel is al 5x gegaan of hij alsjebliieefft komt voetballen, maar Sinyo heeft nog geen zin.

Ik? Ik ga nu toch maar even die gordijnen afmaken...., manlief is zooooo druk bezig, ik begin me bijna  (bijna) schuldig te voelen.....

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP