Nu moet het eigenlijk gebeuren...

Goed, we hebben nu vakantie!!!
4 weken lang hoef ik niet aan het werk te denken of er naar toe te gaan.
Eindelijk.
Ja dat is de leuke kant, maar nu die andere kant.
In het jaar 2010, jawel dit jaar, ben ik erg, heel erg lui geweest.
Vorig jaar fietste ik vaak naar het werk, toch wel 3x per week en ook wanneer het regende.
Dit jaar kan ik de keren dat ik op de fiets naar mijn werk ging op 2 handen tellen.
Vorig jaar ging ik naar de sportschool, ik ging een maand op 4 a 5 en daarna stopte dat ook weer, maar goed ik ging wel.
Dit jaar heb ik niks, nakko, noppes gedaan aan sport.
Mijn renschoenen kijken me steeds vragend aan, maar ik durf ze niet aan te kijken.
Mijn sportkleding zie ik in mijn kast liggen, maar het ligt nog op dezelfde plek als vorig jaar.

Van de week gebeurde het, ik wilde een spijkerbroek aan en ik schrok 'hij zat te strak'!!! Te strak!!
Ik ging voor de spiegel staan en ja hoor daar zag ik ze, die lovehandles. Tssss zitten ze daar gewoon!
Ik was nog net niet in paniek, maar jullie begrijpen er moet nu toch iets gaan gebeuren.

Er was namelijk een periode dat ik echt 15 a 20 kilo te zwaar was en nee toen was ik niet zwanger. Ik had toen tegen mezelf gezegd dat ik dat nooit meer zal laten gebeuren. Als ik nu zo door ga, gaat het zeker gebeuren.

Ik ben nog aan het nadenken hoe ik het ga aanpakken, dat er iets moet gebeuren is nu 100% zeker.

Maarre ik weet niet of het in de vakantie gaat gebeuren, misschien erna......

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP