Kennelijk beheert iedereen mijn agenda behalve ik....

Ik dacht gisteravond heerlijk woensdagmiddag ben ik vrij. Ik zag mezelf al in bikini,op de hangmat met een drankje en een tijdschrift liggen.
Sinyo zou binnen wat gaan doen, Nona is met vriendinnetje weg.
Jep, ik zag het al helemaal voor me... maar het wordt al weer wreed verstoort.

Manlief vroeg of ik even naar het centrum wil om te kijken voor slippers die hij in een folder heeft zien staan.
Ik bedacht me dat het wel leuk zou zijn als mijn ouders even langskomen  Hier kan ik echter nog wel overheen komen, maar dan komt Nona aan....
Zij heeft altijd verschrikkelijk veel ideeën in haar hoofd, dat ik al moe wordt bij haar ideeën.

Ze heeft het erover dat er uitgedeeld moet worden op de Kidsclub, want donderdag is ze er voor het laatst. Ik beaam dat het inderdaad een leuk idee is om uit te delen en vraag wat ze dan zou willen uitdelen.
Samen met haar vriendinnetje (die ook voor het laatst is) wil ze die cupcakes uitdelen.
Ik keek haar aan en vroeg of ze alles wel op een rijtje heeft..
Ik bedoel maar het is tegen een 30 graden en 's avonds zakt het kwik nog lang niet en of er maar even 50 van die cupcakes gemaakt gaan worden. Dit willen ze natuurlijk dolgraag met z'n 2e doen, wat inhoudt  dat Jut en Juul samen meer aan het beppen en giebelen zijn dan dat ze de cakjes versieren, dus dat het wel nachtwerk wordt.

De buurvrouw stond toevallig buiten en zei; "Ga lekker ijsjes uitdelen".
Heftig knikte ik ja en gelukkig was Nona het er ook mee eens, nadat ze haar vriendin had gebeld vond die het ook een goed. Als ik had gezegd 'Doe ijsjes' dan had ze vast en zeker gezegd dat ik geen cupcakes met haar wil maken.

Daarmee was ze nog niet klaar hoor, nee want we weken geleden wilde ze al een chocoladetaart maken, dat moet dan morgen maar. Het feit dat het nog niet gemaakt is ligt natuurlijk aan mij.. niet aan haar...
Aangezien we ook nog veel nectarines in huis hebben gaf ze nog even luid en duidelijk aan dat ik daar toch nog ijs van zou maken....?! Ik moet toch echt een keer afleren hard op wat te zeggen als zij in de buurt is...(Ik heb het overigens nog nooit gemaakt maar ga het gewoon doen). Ik had in een kookboek een recept gezien voor perzikijs, het lijkt mij dat die perzikken makkelijk te vervangen zijn voor nectarine's.
Dat staat morgen ook op het programma.

Wie weet kan ik daarna toch nog even in de hangmat met een drankje en een tijdschrift.... (Nu maar hopen dat Sinyo geen wilde ideeën heeft....)

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP