CocaCola in de Arena

Wat kan ik zeggen, het was anders dan anders.

Gister was het de bedoeling om eerst nog even te shoppen bij de Arena in de buurt, maar als je 2 kinderen gaat het niet zoals we steeds in onze gedachten hadden.
We gingen dus later weg, maar op zich waren we nog niet echt laat.
Kwart voor twaalf waren we bij de Arena.
Nona(dochter) kwam meteen met de smink en de oranje haarlak aan, daar moesten we dus aangeloven.
De Pletterpet(ten) van de kinderen waren mee en toen was het zoeken naar de uitgang. Aha gevonden, na heel veel trappen naar beneden waren we eindelijk op de begane grond en konden we de Arena in.

Nadat de Pletterpetten ingeleverd waren, ja echt waar het mocht niet naar binnen, konden we naar binnen. Hoera, o te vroeg gejuiched, nu moesten we een tigtal trappen naar boven. Mijn training had ik ook meteen gehad.
Eindelijk we zitten, hoor ik Nona ineens en Sinyo vlak erachter aan; "Waarom hebben we geen veld kaarten.....?"  Ik: "Nou, omdat jullie niet de hele tijd willen staan?"
Ze zeggen niets, maar ik zie ze 'O JA' denken.

Tegen 12:00 zou het beginnen maar het begon veel later, maar dat mocht de pret niet drukken.
Eerst kwam Leona, zij zong het lied "Circle of live" van de Lion King, daarna K'NAAN jawel de zanger van Wave you flage! Live is hij zeker goed, ondertussen merkte je dat de sfeer er steeds meer in kwam.
Daarna kwam van Velzen nog op het podium en Nona kon alleen maar zeggen: "Wat is hij klein, wat is hij klein". (toen we thuis kwamen zei ze het ook nog een aantal keer)

Daarna begon eindelijk de wedstrijd en ondanks dat het heel leuk was om het met z'n allen te bekijken, ben je toch heel snel afgeleid. Ik bedoel er komt een wave aan, er is getoeter, geklets, met z'n allen meeleven als bijna de bal in het doel zit en allemaal juichen als die er in zit en er gebeurd natuurlijk nog veel meer.
Natuurlijk wisten we dit van te voren, maar je merkt dat het toch heel anders is dan een echte wedstrijd (niet dat ik dat ooit live heb meegemaakt).

Ach, het maakt niet uit, we hebben het leuk gehad en we waren er even uit.
Met het voordeel dat we weer vroeg thuis waren, want het was alleen in de middag.

Volgende keer kijken het in een kleine omgeving, maar je moet alles een keer gedaan hebben toch?


Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP