Twitterrrr

Ik ben een nerd wanneer het op pc en i-net en apparatuur gaat. Ik wil altijd precies weten hoe het in elkaar zit en ik kan er uuuren mee bezig zijn.


Vandaag was ik dus bezig met Twitter. Ik had er eerst geen zin in, omdat het weer iets is waar ik me in moest verdiepen.
In de wereld waar we nu in leven is het niet voldoende om een blog te hebben, waar af en toe wat wordt geschreven. Nee, Twitter is het helemaal. Je kan dan in het kort het e.e.a. schrijven. (Gut, klinkt wel erg drama zeg..)

Andere blog(sters) hebben ook Twitter dus ik was aan het rondkijken. Ik kom erachter dat er ook foto's op Twitter geplaatst kan worden.
Ik snap alleen het hele kleine berichtjes plaatsen nog niet, want ik moet inloggen op Twitter en dan kan ik wat plaatsen en moet ik nou mensen volgen of worden mijn berichtjes nu door niemand gezien. Of komen ze in het luchtledige, hoe gaat het met het volgen, kan ik dan bij andere ook berichtjes schrijven of moet ik dan weer allerlei halsbrekende trucjes uithalen.

De aankomende dagen ga ik me er in verdiepen en dan kijk ik wel of ik het wel of niet aan blijf houden.

Het is iig wel grappig enne ik heb rechts een update functie gedaan (die heb ik ondertussen weggehaald).

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP