Stilte...

Gister, nadat we boodschappen hadden gedaan en ik 2 taarten had gemaakt voor moederdag (ik maak morgen foto's, maar ze zijn niet echt super) , belde de moeder van Man op.

Ze vroeg wanneer de kinderen weer eens een keer komen slapen.
Zoon zei: "Vanavond..?"
Dochter wilde natuurlijk ook wel gaan.

Dus gister de kinderen weggebracht en nu is het stil in huis.

Ik zie ze morgenochtend pas weer, omdat ik mijn ouders ga helpen bij een feest en ben dan pas in de nacht terug.
Raar idee is dat, dat ik ze morgenochtend pas zie.

Ik hoop met een heerlijk ontbijt!

(Nu ga ik nog even genieten van de stilte, die nog even blijft..)

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP