Helaas.....

Ze heeft haar diploma niet gehaald.
Het duiken, de keerpunt en de vlinderslag ging niet goed..
Ze was errug teleurgesteld maar ze snapte het wel.
We zijn even naar de Mac gereden voor wat troost food... hahahaha. Daarna zij naar school en ik naar het werk.

Net voor mijn nichtje een kadoo gekocht voor haar verjaardag. Ze wilde iets van Blond Amsterdam en jeetje zeg wat een prijzen!
Ik heb wel iets leuks gevonden, dat even opnieuw ingepakt want die dame bij die winkel had het erg slordig gedaan en het was erg saai papier.

Zometeen komt mijn schoonzus, ze blijft slapen. Morgen weer een verjaardag en dan is het weekend alweer bijna om.
Het gaat altijd zoooo snel!

Iedereen een prettig weekend.

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP