TV avond

Zo onze dosis humor voor de vrijdagavond is weer binnen!
We hebben net naar X-Factor gekeken. Ik moet zeggen dat ik soms versteld sta van de mensen die komen opdagen. Zooo grappig om het allemaal te zien, je denkt dat het niet erger kan en dan komen er mensen waarvan je denkt Oei heb je het zelf niet door... Inderdaad die hebben het dan niet door.
Ik moet zeggen dat er ook wel hele goede tussen zitten.
Bij sommige denk je dat wordt niet en dan blijken ze een strot te hebben... waarvan je stijl achterover staat.

Je staat altijd voor verrassingen!

Mijn man houdt er niet van en had liever de Xbox aangehad en dat hij de controller in zijn hand heeft om te spelen. Halverwege was hij toch ook aan het kijken en moest ook goed lachen om de dames en heren die op het scherm verschenen.

De kinderen gaan nu net naar bed en hij is Ong Bak 2 aan het kijken. Die hebben we al gezien en ik vind het zo'n film die je maar 1x hoeft te zien. Vaker is niet nodig. De kids keken net ook een stukje en mijn dochter zegt ineens "Het is geen frisse film". Hahahahah wat een rare opmerking zeg.

Helaas moet ik nu even het bed van de jongste in orde maken (er is iets met haar laken), wat is me een raadsel en waarom het nu weer verschoond moet worden. Ach ik kijk zo wel.

O ik kijk nu wel, want ze roept.

Slaap lekker iedereen

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP