Subtiel hoor ....

Ik was op mijn werk in de kantine.
Vraagt een collega : "Hoezo heb je dat nou gedaan je haar zo kort?"
Ik : Gewoon had ik zin in, ik wist niet wat ik precies wilde en dacht toen weet je wat ik doe het kort.
Een andere collega: "Het staat leuk hoor"
Ik; "Dank je wel"
Die eerste collega: "Nou ik vind het een beetje kakkerig"
Ik; "Dat mag hoor"
Die eerste collega weer: "Ja, je kan het natuurlijk niet helemaal kort doen aan de zijkanten in verband met je oren"

Ik kijk hem vragend aan..

Hij: "Je hebt toch een beetje flaporen..."

Ik; "Oke....."
dan schiet het me te binnen, ja 1 oor is een beetje flap maar heus, heus niet zo erg hoor.....
Maar ja, om dan maar meteen te zeggen dat ik mijn haar niet kort moet doen..... duhhh

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP