De deurbel..

Zitten we net relaxed op de bank, X-Faxtor is afgelopen. Ik heb net een glas port naar binnen, zoon is even boven achter de pc, dochter zit lekker tegen me aan gekroeld en dan.....
gaat de deurbel en staat mijn zwager voor de deur.




Ik vind het niet erg hoor, even gezellig bijkletsen. Man is op kroegentocht, dus hij blijft niet zo lang en gaat ten 23:50 weer weg.
Af en toe is het lekker om  eigenlijk niet de deur te openen..........



Welterusten allemaal.
*Gaap*

Simones Kitchen  – (21 februari 2010 om 22:40)  

Haha... ik weet precies wat je bedoelt!!

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP