Dag dromen mag toch wel?!

Af en toe heb ik het ineens.
Dan ben ik aan het surfen op het internet en dan kom ik wat tegen en plof 'Daar komt een dagdroom'.

Dat kan gebeuren als ik een plaatje van 'een' huis zie;










Of wanneer ik aan het surfen ben en ik kom op zo'n reissite en ik zie dan foto's van uitzichten * zucht*.









Tja, dan droom ik even weg en dan heb ik in mijn hoofd een plattegrond van het huis en hoe ik het zou inrichten, welke meubels en de keuken, o ja de keuken. Ik weet al precies hoe dat dan wordt, een grote keuken hoor, soort van wat onze woonkamer nu is.
Dat uitzicht? O, ik dagdroom gewoon dat het mijn uitzicht is, terwijl ik in mijn keuken wat lekkers aan het klaar maken ben.

Ach ja, dagdromen mag toch wel..

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP