Als ik het koop denk ik niet dat het gedragen wordt...


sillie  – (24 februari 2010 om 17:15)  

hmm wel net zo in het pak... kan niemand wat van zeggen toch ;-)

Nanna  – (24 februari 2010 om 21:44)  

Hmmmm, ik hou wel van een man in een pak... Maar dit is het toch niet helemaal ;-)

Simones Kitchen  – (24 februari 2010 om 21:57)  

Neee, is dat echt?! Nee toch? (ik bedoel je weet het niet meer vandaag de dag natuurlijk... ;)

DharSon  – (25 februari 2010 om 12:01)  

Hahaha ja het is he-le-maal echt. De beste man moest het showen op de catwalk en het scheen een daverend succes te zijn.
Ik vermoed alleen een succes op de catwalk, want welke man loopt in het dagelijks leven in zo'n pak...........

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP