Shampoo bar\ blok\ zeep


Sinds een tijd heb ik last van mijn haar, het voelt dun aan en vettig. Terwijl ik het toch om de dag was. Ik ben toen eens gaan zoeken naar een oplossing en kwam veel tegen.
Nog verder gezocht want ik was eerst twijfelachtig en bedacht me toen dat ik het maar eens zou gaan proberen.Weer verder gezocht, want tja waar te bestellen en ik kwam op een Amerikaanse site http://www.chagrinvalleysoapandcraft.com/. Daar kan je nl. allemaal proefstukjes nemen voor niet zo duur. 


Aangezien ik ook een paar keer zelf zeep heb gemaakt heb ik zoiets van, als het wat is 'dan maak ik het wel zelf'.

Zaterdag had ik het binnen gehad en gister voor het eerst geprobeerd.

Ik wil hier gaan opschrijven welke ik prettig vind om te gebruiken, zodat ik precies weet hoe en wat.

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP