Neeee niet zoenen!!!!

Jawel dat schreeuwt onze dochter elke keer als we elkaar een zoen geven. Althans een normalen zoen vind ze niet erg, maar als het ook maar ietsje meer dreigt te worden (en dan bedoel ik niet funzig hoor). Welnee elkaar gewoon goed vasthouden en ff lekker bekken (zoals dat tegenwoordig genoemd wordt, wat een stom woord eigenlijk).


Goed, als dat gebeurd dan slaat mijn dochter in de stress.
We waren eerst "Still Standing" aan het kijken en toen liepen de kinderen, o nee ze renden, weg!
Hier niet, welnee. 
Onze dochter begint te schreeuwen : "Nee, niet doen!! Blijf van mamma af!!" en wurmt zich ertussen.
Vervolgens duwt ze me weg, mijn man en ik beginnen altijd te lachen, dan kijkt ze altijd quaisi boos en zegt weer tegen mijn man "Nee niet doen".
Op de een of andere manier ben ik nooit de boosdoener, dus het maakt mij niet uit.
Tenslotte pakt ze me vast en zegt dat ik even moet meekomen.
Er is geen reden, natuurlijk niet. Ze wil gewoon dat we elkaar niet aanraken. 
Als we beginnen te vertellen dat zij er anders niet was geweest, dan zegt ze rustig "Maar nu ben ik er wel". 
Oftewel ze laat zich niet van de wijs brengen.
Onze zoon die bekijkt het allemaal altijd en volgens mij denkt hij eigenlijk niets, schud zijn hoofd en gaat verder met wat hij aan het doen was.
Niet altijd hoor er zijn ook momenten dat hij zich er tussen in mengt en dan wordt het een stoeipartij.
De kinderen en ik tegen hun vader of de 'mannen' tegen de 'vrouwen'.

Tja waar een zoen al niet goed voor is...



Simones Kitchen  – (27 januari 2010 om 16:18)  

Haha... ja kinderen en zoenen... dat blijft toch een apart verhaal geloof ik. Maar zeg nou zelf; ik vond het idee dat mijn ouders vroeger gingen zoenen ook raar!

DharSon  – (27 januari 2010 om 21:43)  

Hahahaha ja daar heb je eigenlijk wel gelijk in. Ik moet zeggen dat ik nu als moeder heeeelll anders zie... (maar ik blijf haar er toch mee plagen.. :) )

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP