Uiteten bij de trouwlocatie.

Afgelopen zaterdag gingen we eten waar we een jaar geleden waren getrouwd.

Daar hebben ze het consept, dat je betaald voor tijd en dat je dan zoveel kan eten als je wilt van verschillende gerechten, salades, vis, vlees etc etc.
Om eerlijk te zijn is het een vreselijke schranspartij.
Aangezien ik, nou wij allemaal, van die vreselijke eters zijn is het goed aan ons besteed.
Zeker wanneer het tijd is voor toetjes, er kan ijs gegeten worden, maar er zijn verschillende toetjes.
Je kan het zo gek niet bedenken of het is aanwezig, zelfs spekkoek mmmmm.

Hier een foto van mijn toetjesbord, ja ja het was al de 2e keer hahahaha.

De toetjes komen niet echt tot hun recht want het zag er veel lekkerder uit!

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP