Dushi Like You

Ik kwam dit op internet tegen en was ik het grappig. Bij Dushi Like You kan je je eigen knuffelpop samenstellen. Je kan de pop helemaal op jou laten lijken en laten we eerlijk zijn dat is natuurlijk ontzettend leuk.
Op  dushi hyves  zie je veel voorbeelden en kan je ook zien hoe schattig ze eruit zien.



Op zoek naar een kerstkado? dan is dit zeker leuk!
Je kan op de Dushi Site zelf aangeven hoe je de pop wil hebben, klik op de button Generator en je kan aan de slag.
Als eerste kies je of je een jongen of meisje wil en daarna komt het kleur haar, het kapsel, de kleding en ga zo maar door. Moeilijk is het niet want het gebeurd allemaal staps gewijs dus je wandelt er relaxed doorheen.

Dit kost nog geen 30 euro inclusief verzendkosten, een origineel en leuk (kerst)kado!

20% korting bij DUSHI like you
Vul de code dlu22108 in het menu "betalen en opsturen", klik op "ok" en ontvang de korting!

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP