Vergeetachtig..?

Goed, van de week was het weer zover. Eindelijk na maanden ging ik weer eens naar de bibliotheek. In de vakantie was ik ook nog wel geweest, maar had toen geen boeken meegenomen omdat ik zelf nog veel had. Op de fiets met mijn dochter achterop (want dat ging net allemaal wat sneller).

Als we bij de bieb zijn gaat zij naar de kinderafdeling en ik naar de volwassenen. Ik pak 2 boeken, van allebei een stukje gelezen en het leek me wel wat.
Dochter heeft ook al een boek gevonden en we kunnen gaan.
Als we thuis komen moeten we meteen weg, want we hebben afgesproken met vrienden. Wij er naartoe en het was erg gezellig. We waren veel te laat thuis, dus het lezen zit er niet in.

De volgende dag installeer ik me op de bank, pak het boek en begin te lezen, halverwege hoofdstuk 1 heb ik het gevoel dat ik het al ken..., ik lees verder... en ja hoor ik ken het boek al..

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP