Dirty Dancing

Mam, wanneer gaan we nou naar Dirty Dancing"; vroeg mijn dochter een aantal maanden geleden aan me. Ik moet toegeven dat ik niet echt enthousiast keek, omdat ik me iedere keer rot schrik van de prijzen. Tot een paar weken geleden, ik kreeg een mailtje binnen van het werk en kon reserveren voor de helft van de prijs op de 1e rang, dit dus maar meteen gedaan. Overigens ging dit ook niet van een leien dakje, ik had gebeld, gereserveerd en ik kreeg van de dame aan de andere kant te horen dat ik een mailtje zou ontvangen om te betalen. Dit moest binnen het aankomende uur gebeuren

Ik mijn mail in de gaten en aha daar is het mailtje, ik klik op de link en ga naar mijn bank site, vervolgens type ik mijn id en ww in, nadat ik dat gedaan heb, gaat het meteen naar stap 4 van 4. Dat schiet dus niet op, ik maar weer gebeld (en gelukkig krijg ik steeds vlot iemand aan de lijn), ik moet opnieuw reserveren en dan opnieuw betalen. Goed, ik opnieuw gereserveerd, krijg wederom een mailtje en he he nu gaat het wel goed. De kaartjes zijn gereserveerd en betaald, we moeten ze nu alleen nog binnen krijgen

Een week later, de donderdag voordat we naar de musical gaan, heb ik de kaarten nog niet ontvangen. Ik bel wederom naar het nummer om te vragen of het al verstuurd is, blijkt dat ze de dag erna verstuurd zijn, maar helaas zijn ze dus niet aangekomen. "Geen probleem" zegt de stem aan de andere kant, ik laat copy kaarten maken, die kunt u bij de kassa ophalen, u hoeft alleen uw klantnr. te zeggen. Ok, pff het is wat zeg.

Eindelijk is het zover, we zijn ruim op tijd aanwezig, zodat we eerst op ons gemak de kaarten kunnen halen en vervolgens even wat kunnen eten en drinken. Daarna terug naar het Beatrixtheater, naar binnen gaan en plaatsen opzoeken
We zitten op rij 19 in het midden en dat zijn best goede plaatsen, we zien alles over duidelijk en omdat het in de zaal van beneden naar boven gaat, net als een bioscoop, heeft mijn dochter ook geen last van mensen voor haar en geen zitverhoger nodig.

Eindelijk het begint en we kunnen 3 uren lang gaan genieten. Het dansen is helemaal top, tjongejonge hoe hij haar om zijn nek laat gaan weten we niet, maar het zag er heel imponerend uit. Alle liedjes waren in het Engels dus af-en-toe was ik ook aan het meezingen (zachtjes hoor) en natuurlijk waren wij, net als de rest van de zal, af en toe aan het meeArineuriën. De speciale effecten vond het publiek ook heel leuk, vooral het leren van de lift in het water.. Aan het einde van de musical merkte je dat het helemaal geleefd werd naar de lift, erg mooi moment waar ook de hele zaal ging klappen. Het is een leuke, grappige, mooie musical om naar te kijken en te beleven.

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP