Groot worden

Het is 5 voor 7 en mijn vader kijkt al naar de tv, alsof die dan automatisch op ned. 1 springt. Het is voetbaltijd, vroeger toen mijn zus en ik klein waren, was het al vaste prik. Zondag, 19:00, Studio Sport, stil zijn en kijken.


Daarna werd ik ouder en ging ik op mezelf wonen en was ik zo blij, want ik hoefde geen Studio Sport te kijken. Ik leerde mijn man kennen en voor hem hoefde het ook niet echt, dus zondag was eerst de tijd van de series Melrose Place (er kwam eerst een andere serie maar ik weet niet meer welke), vervolgens films.

Totdat het moment kwam dat onze zoon ouder werd, eerst verblijde hij ons met de mededeling dat hij op voetbal wilden (ik zag mijn zaterdagen in duigen vallen) en tja automatisch komt daar toch weer zondagavond 19:00 Studio Sport om de hoek kijken..

Tja na jaren het vermeden te hebben, is het weer zo ver. Vandaag zitten opa en kleinzoon samen naar Studio Sport te kijken, de ooohhh en de ahhh zijn niet van de lucht.

Samen zitten ze te genieten van Studio Sport.

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP